bogáncs

2011.08.03. 02:35

Skócia egyik szimbóluma a bogáncs, mely minden viszontagságot túlél. A XI. században vált jelképpé, mikor a dánok megtámadták az országot. A legenda szerint szörnyűséges vérfürdőtől menekült meg az ország a bogáncs által, mely a sötétben mezítláb lopakodó ellenség egyikének talpa alá került. A katona felüvöltött, elárulva jelenlétéüket. Azóta a bogáncs a védelem szimbóluma, melyet a Skót Testőrség és a Királynő Highlanderei büszkén viselnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://orkney.blog.hu/api/trackback/id/tr863121793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TPanni 2011.08.04. 11:21:08

Egy ideig nem tudtam olvasni a bejegyzéseket, de most mindet elolvastam, nagyon szép helyeken jársz! Annyira más világ!
A szülőkről nem láttam képet sehol, és a gyerekekről is régen írtál, már jól kijöttök egymással? Most úszótáborban vannak, te mivel ütöd el az idődet? Voltál az apuka munkahelyén a szigeten(nem emlékszem a nevére)? Még mindig csinálnak neked külön vega ételt, vagy magadnak főzöl?
Remélem nagyon jól érzed magad!:) puszi!

kellevir 2011.08.04. 11:50:55

Kicsit kizökkentem a gyerek témából kb 2 hétig nem is voltam velük. Ők is nyaraltak és én is, azután szabadnapokat kaptam. Tényleg nem értem miért van rám szükségük.

A héten főztünk kettesben az anyukával. Ő is főz nekem, én is szoktam és dobozos kajákat is vesz nekem.

Orkneyra, ami a blog címe nem fogok most elmenni. A gyerekek nem mennek és az Apukával eléggé távolságtartó a viszonyunk.
süti beállítások módosítása