térkép automata

2011.07.22. 12:42

A vár közelében az egyik lépcső alján bukkantam rá erre a térkép automatára. Aki úgy érzi, hogy eltévedt annak jól jöhet. Amúgy én térkép nélkül fedeztem fel a várost és nagyon élveztem. Amikor úgy éreztem, hogy most nagyon elvesztem, (jellemzően külvárosi területeken, amiket nem is ábrázolnak ezeken a térképeken) akkor elővettem a buszútvonalas papírt. (Ezen csak különböző színekkel a buszok útvonala van sematikusan ábrázolva, hogy jól kiolvasható legyen és jól nézzen ki.) A megállók alapján próbáltam belőni, hogy hol is lehetek. Az egyik ilyen kaland során találtam rá egy lengyel élelmiszer boltra, ahol hosszú idő után végre találtam kefirt. Érdekes, hogy itt nem ismerik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orkney.blog.hu/api/trackback/id/tr63088850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása